Search Results

Search results 1-10 of 10.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• EasySCP 2.1.0 Release Candidate

TeeeJaaay - - Archiv

Ja, das 500er-Problem kenne ich noch .... mehrfach F5 drücken, dann kommt in der Regel die Seite. So ist es bei mir ab und zu auch noch. Ist natürlich keine Lösung wenn man für Kunden hostet, vor allem wenn diese die Funktionen von EasySCP nutzen möchten. Ich selber komme damit klar.

• Zweite IP auf eth0.

TeeeJaaay - - German Corner

Da die Domain inzwischen per DNS aufgelöst wird, und hier keine Resonanz mehr erfolgt, gehe ich mal davon aus das alles funktioniert!?!?

• Zweite IP auf eth0.

Also weder für larsmueller.net noch für ns1.larsmueller.net kann ich einen DNS-Eintrag finden

• Zweite IP auf eth0.

Trag die doch einfach in der /etc/network/interfaces ein.

• EasySCP 2.1.0 Release Candidate

TeeeJaaay - - Archiv

When upgrade version is available i will try to upgrade EasySCP, after that Ubuntu 14.04 LTS with dist-upgrade to 16.04 and with this step PHP to actual version, and then see if and how it works.

• Wenn ich mich recht erinnere, dann ist PHP5.6-Support erst mit einer der 2.0.0 gekommen (die letzte Version davon?)

• EasySCP 2.0.2 Released

TeeeJaaay - - Announcements

I updated from 2.0.0 Build 20160122 to 2.0.0 Build 20160821 and after that i have started the update to 2.0.2 like described above. After the output "Starting EasySCP Controller" the script didn't come back to the console. I can login to the EasySCP and under "Serverstatus" i could see that the Controller and Daemon are running. So i have left the Update-Script with CTRL-C to come back to the console. Now i can't see any error. The EasySCP seems to work correctly. Is there something i should che…

• EasySCP 2.0.0 Released

Is the entry 'EasySCP 2.0.x Archive' in the database always the version 'EasySCP 2.0.0 Build 20160821'? Maybe i will try to update my 'EasySCP 2.0.0 RC Build 20160122' cause of updating to EasySCP2.0.2 and PHP5.6 after. I think on Ubuntu14.04 i need .... Source Code (9 lines)... to update. Or is there any way to go directly from 2.0.0 RC Build 20160122 to 2.0.2 now?

• Gibt es dafür eine Lösung? Im News-Thread hatte ich nach dem Update von der 20160122 auf die aktuelle 2.0.1 unter Ubuntu gefragt, da hattest du (Shadow) geantwortet, das Ubuntu an sich kein Problem darstellt, aber ich habe es so verstanden dass das aktuelle Updatescript nicht für das direkte Update geeignet ist, du aber daran arbeitest. Seitdem warte ich geduldig.

• EasySCP 2.0.1 Released

So if i have EasySCP 2.0.0 Build 20160122 installed i have to upgrade to Build 20160821 first? With this instructions? (is it also working with Ubuntu 14.04LTS?)